tisdag 1 april 2008

Sweetheart.

Jag kom på att eftersom jag bara går hemma och skräpar så kan jag ju lika gärna dela med mig av mitt lilla liv. :-)

Mja, det där med att gå hemma och skräpa är väl inte riktigt sant...

Är förvisso hemma med min lilla dotter på lite drygt 3 månader, men skräpa hinner man inte med att göra. Fullt ös från morgon till kväll. Dock inte enbart med lilltjejen, men det finns ju såå mycket annat att göra. :/
Ja. Idag har jag, som alla andra måndagar, varit på Solhem och dansat. Alltid lika kul. Efter ett sånt pass klarar man av resten av veckan utan problem. Man behöver ju lite uppiggande i veckorna, annars snöar man in sig på ensamheten. Körde vanliga uppvärmningspasset, men så fick vi prova på att köra krabbfotboll (du vet sånt man lekte på gympan i låg- och mellanstadiet...). Haha! Trodde jag skulle bryta handlederna, men det gick som det skulle. Mitt lag vann med 4-1. Yihaw! :-D

Kelly sover. Mamma Cecilia är trött. Återkommer när det finns mer att berätta.

Kiss & goodnight!

Inga kommentarer: