onsdag 30 april 2008

Dödsstraff...

Något som får mig att rysa, koka och bli helt galen är den fruktansvärda grejen med pappan som höll sin dotter fången i källaren i 24 år och gjorde henne på smällen 6 gånger! Fy f*n... Jag trodde man skaffade barn för att älska dom och göra dom trygga. Men tydligen har vissa personer helt andra tankar om sina barn. Det är för mig helt obegripligt hur man kan våldföra sig på, eller slå sina barn. Hur jobbiga och skrikiga dom än är, så är dom ju ändå barn. Och barn ska man inte behandla på det viset.
Det känns ju nästan tabu att bara tvätta, eller kela med sitt barn eftersom det finns så många sjuka personer i världen som gör det för en helt annan orsak än att bara visa kärlek. Sjuk kärlek i såna fall. Usch! Jag blir helt äcklad av att tänka på alla sjuka typer som gör sånt som den där satans idioten jag skrev om först gjorde... Jag menar, hur ska dottern någonsin kunna glömma det där, eller överhuvudtaget hålla sig psykiskt frisk...? Helt obegripligt...
Det finns inte straff nog för att ge igen på en sån person. Inte ens dödsstraff skulle vara tillräckligt. Tortyr kanske?

Ja. Nog om det nu. Uscha!
Idag har vi varit hos Fanny och Jonathan på 1-årskalas. :-P Det var riktigt trevligt, och så fint dom bodde!
Var och simmade nu på kvällen. Alltid skönt, men vi kom överens om att börja springa spåret nu till sommaren. För jag menar, det lär ju kännar ganska tråkigt att simma omkring inne i en lokal istället för att vara ute (om det nu är fint väder...) Bara man håller sig igång så. :)

Nu ska jag titta på desperate Housewives. Måste ju se om Gaby klarar sig undan polisen. :P
Puss puss!

Inga kommentarer: