söndag 27 april 2008

Dopet.

Så var dopet överstökat. Visst känns det skönt, men det var faktiskt en jättelyckad dag.
Det var ju lite att göra innan vi skulle vara i kyrkan vid halv ett, men vi kom faktiskt i tid. :)
Prästen var hur bra som helst under dopet, och Kelly var underbar. Hon bara satt där i famnen hos sina faddrar och sjöng med i sångerna. :P Det hela var väl över på 20 minuter sisådär, sen bar det av hem till mamma och pappa för fika. Vi var väl... 17 personer allt som allt tror jag.

Kelly fick jättemycket fina doppresenter. Tennkarusell, fotoalbum med en ram, smycken, blommor och lite allt möjligt. Tack alla!

Men nu är det ändå skönt att slippa tänka mer på det. Idag är allt som vanligt igen. Tråkdag med Martin som är i Hultsfred på innebandyavslutning. Jag ska följa med Jennie och Theo på ljusparty hos Jessica vid tre, så tills dess blir det nog bara att sitta hemma och göra nada.

Kelly har precis somnat, så jag kan ägna mig lite åt mig själv. Gå in och beställa lite kläder kanske? :P

Kolla in alla bilderna från dopet på Bilddagboken!

Puss & Hej!

Inga kommentarer: