onsdag 9 april 2008

Föräldraträff idag.

Föräldraträff, köpingrunda med mamsen och fika. :-) Kan man säga mer? Nä, men det var väl trevligt på föräldraträffen. Man lär ju känna alla de andra mammorna lite bättre för varje gång. Maria, Victoria och... Hm... Felicias mamma är väl de jag har lättast för att prata med. Theresia är också kul. :-) Alla andra är också jättetrevliga, men jag känner väl att jag har minst gemensamt med dem. Kanske. :-P

Gick en sväng på köpingen som sagt med min kära mor. Kollade lite skor och kläder. Jag VET att Jennie och Belinda också har de skorna jag blev förälskad i, men det spelar egentligen ingen roll. Jag har ju så svårt för att hitta ballerinaskor som passar mig, men de här var faktiskt skitbra. :-D Måste ha!

Är trött nu. Har bara käkat frukost och två frallor idag, men är inte så hungrig. Jag har väl kommit in i en anti-matperiod. Men det gör inte så mycket... :-P Desto mindre skräp stoppar jag ju i mig. Hehe...

Martin har vart och tränat ikväll. Som vanligt. Eller... Nä, han tränar ju faktiskt bara två gånger i veckan. Men så har han ju Jimmy en till två gånger, och match minst en gång. Vi träffas bara två- tre timmar om dagen, och fredagskvällarna är väl egentligen de enda kvällarna vi får umgås hela kvällen. Okej, jag är ju van vid att ofta vara ensam, men Kelly behöver ju sin pappa. Och jag är ju dum och säger förstås ingenting. Det blir bara tjafs i så fall. Bäst att bara vara tyst, så slipper man det. Och jag är ju belönad med känslighet, så jag börjar ju förstås stortjuta så fort jag blir arg. :-/ Asjobbigt, men sant.

Nä... Jag får väl lägga mig i soffan med honom och titta på en MYCKET intressant fotbollsmatch, så går det väl över... Men det hade varit bra att få prata lite också. Blir ju inte mycket av med det när det är sport med i bilden... Blä!

Goodnight fokes!

Inga kommentarer: