tisdag 22 april 2008

Första skrattet.

Idag har vart en fullspäckad dag med en massa folk och aktiviteter. En kul dag faktiskt.

Först var vi i församlingshemmet och lekte med de andra barnen och mammorna. Riktigt trevligt att börja komma ut lite tidigare på dagen istället för att sitta hemma och dra till eftermiddagen.

Sen bar det av hem till mamma och pappa, och sedan en trevlig promenad med Jennie ut till nynäs där Sofie Wegnebring hade samlat ihop en massa mammor och barn för en mysig utedag. Kelly var väl inte sådär road, men hon somnade efter ett tag, så roade jag och Jennie oss bland gungor och klätterställningar. Eller, ja såna där som man hänger i knävecken på. :-P

Efter några timmar gick vi hem igen, så nu sitter jag här, lycklig. Kelly skrattade sitt första riktiga, underbara skratt idag. Nyss för att vara exakt. Jag kittlade henne på magen och busade lite, och så kom det. *:-D* Blev ju bara tvungen att berätta det för alla också. *L*

Snart ska jag iväg på dansen. Woho! Alltid lika trevligt. Fast idag är jag rätt trött. Måste ju träna lite också för den delen, så det ska bli kul att bara komma iväg. Jag ska faktiskt prova på Nutrilett den här månaden, och se hur det funkar. MÅSTE ju gå ner åtminstone 8 kilo till. Gärna nu på en gång. Hehe... Men, till slutet av året är mitt mål att ha rasat ner i alla fall. Hoppas verkligen jag har lyckats då...

Jag får väl ägna mig lite åt min älskade dotter nu. Hon ligger framför teven och är inte alls nöjd. :-P
Vi hörs!

Inga kommentarer: