tisdag 8 april 2008

Lalalamborghini...

Ja. En sån skulle man ha. :-P En chockrosa. Hehe...

Jag har kommit över trean på Kuggås nu. Nu är vi mer inne på en bostadsrätt på Åsgärdsgatan. Eller... JAG är mer inne på en sån. Kruxet är ju bara att man måste ha en massa pengar... Uscha. Det är det jag har minst av tycker jag.

Fast om trean på Kuggås har fjärrvärme, är fin och fräsch och inte för högt upp, så kanske jag kan bli kär i den igen. :-P Jag är inte svår så... Haha!

Idag fick Kelly smaka på sin första burkportion. Jihaw! Vad jag har väntat på att hon ska bli tillräckligt stor. Okej, det är hon väl inte riktigt än, men två veckor hit eller dit tycker inte jag spelar så stor roll. Okej... Det var väl inte sådär superpopulärt, men efter några dagar kanske. :-D

Jag får ta och ringa gubben med lägenheter i morgon. Ja. Så gör vi.
Goodnight sweethearts! <3

Inga kommentarer: