tisdag 1 april 2008

Vaccinera?

Satt och funderade lite... Är man en dålig mamma för att man inte vaccinerar sitt barn? Jag tänker i alla fall inte vaccinera Kelly. Det är sjukt så mycket skit som kan hända, och som absolut ingen läkare eller barnmorska berättar innan dom sticker sprutan i ens lilla bäbis. No way!

Kusinen dog ju bara någon vecka efter sprutan. Inte för att det behöver ha med det att göra, men det verkar ju lite skumt, eftersom hon blev jättesjuk efteråt, och somnade in bara några dagar senare... :'( 14 år sedan, så det är inget jag tänker så mycket på längre men ändå. Man blir ju lite avskräckt...

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 4 år och 5 månader. Grattis till oss! Har vi stått ut med varann så länge, så klarar vi säkert av ett antal år till. :-P

Kelly sover. Hon har sovit jättelänge nu. Hm... Hon var nog trött.

Jag ville simma idag... Blir väl inget av med det... Man känner sig som en stor soffpotatis som bara sitter och ugglar hela dagarna. Heltråkigt!

Nä, jag får väl gå och titta till min lilla pulla.

Bye bye!

Inga kommentarer: