torsdag 24 april 2008

Solen skiner, himlen är blå.

Ja, verkligen. Var ute en sväng med Kelly förut. Jätteskönt! Men det fanns ju inte så mycket mer att göra, så vi gick hem igen... Tråkdag. Usch... Men ikväll ska jag simma, och i morgon är det fullt ös med handling och smörgåstårtebak som sagt... Ja, men det löser vi. :-)

Jag följde Lindas råd om att öka matmängden succesivt, och det har faktiskt funkat rätt bra än så länge. Nu äter hon i alla fall 20 ml mer per mål. Sen ska jag öka till 150 och se hur det går. Tack, Linda för tipset!

Nu ska jag mysa med min underbara lilla tjejja.
Over and out.

1 kommentar:

DeadUntilDark sa...

Vad kul att det funkar! Märker du någon skillnad än då, behöver hon fortfarande mat lika ofta? Får hon mat även efter du rapat henne? Om inte, testa att erbjuda henne lite till efter rapen, det brukar gå ner lite till då.