torsdag 3 april 2008

Swim my darling.


Ja. Nu har man vart och simmat då. Skulle försöka oss på Belinda-stilen och simma åtminstone en kvart utan paus. Visst klarade vi det, med nöd och näppe. Fan så slut man var efter dom längderna! Men... Övning ger färdighet. :-D


Jag och Jenkan pratade om en sak. Det skulle vara skönt att vara en sån som bara kan slänga av sig kläderna och typ duscha och basta utan badkläder. De flesta på vattenapalatset är ju inte blyga direkt. Men... Jag kan liksom inte ens springa runt naken hemma. Inför Martin. Är fruktansvärt obekväm i min kropp. Ändå är jag inte fulare än nån annan (ordspråk, klart det finns MÅNGA snyggare än mig...), men så tänker man ju inte...


Kelly är underbar. Ligger och hoar som en liten uggla hela dagarna. Hon har väl kommit på att det går att göra många roliga ljud. :-P Älskar dig prinsessan!


Nä. Nu ska jag snart diska, och sova. Lär väl vakna upp med fruktansvärd träningsvärk i morgon kan jag tänka mig... Uscha!


Goodnight sweethearts!

Inga kommentarer: