tisdag 29 april 2008

Uppe med tuppen.

Ja, idag gick vi faktiskt upp vid sju. Så jag tror nog att det blir f-hemmet. Vi får väl se om Kelly tillåter att jag är med på gympan, annars sitter jag väl bara och tittar på. :)

Idag är det Valborgsmässoafton. Alltid mysigt med den stora elden, fastän jag inte tror att det kommer bli att vi går och tittar på den... Dom tänder den ju så sent, så då måste vi hålla Kelly vaken långt efter läggdags. Tror nog vi skippar den... :(

Vi bestämde oss igår för att vi skulle gå ut på fredag istället för idag. Jag menar, vi har ju inte barnvakt, och dessutom lär det inte vara något folk ute. Bättre med fredagen. Hoppas bara på att Kellan är snäll och sover hos sin mormor och morfar. :)

Uscha... Det ser ut att vara tråkväder ute. Kanske sitta och beställa lite fina kläder till Kelly? Ja! :D
Ciao Bella!

Inga kommentarer: