torsdag 29 maj 2008

1-årskalas.

Ja, det var precis vad vi var på idag. :) Angelica fyllde 1 år, så det var storkalas med en massa mammor och barn. Baguetter och jättegod tårta stod på menyn, och sen blev det perfekt att gå hemåt.
Kelly har verkligen haft det jobbigt med värmen idag... Jag och mamma drog ju med henne till ett växthus för att köpa balkongväxter, och där var det ju allt annat än kyla vill jag lova. Sen drog vi runt henne till banken och affären, för att slutligen hamna på kalaset då. Min stackars prinsessa var helt genomblöt och apatisk, och däckade ganska plötsligt i min famn. Uscha! Jag har ju alltid haft svårt med värmen, så man kan ju hoppas på att hon inte blir fullt lika jobbig på det planet... :/ Har i alla fall varit duktig med att få i henne mycket vatten. :)

Planterade mina kära växter när jag kom hem, och nu är det så fint så i blomlådorna! Bara at få hem lite nya trädgårdsmöbler, mattor och lite mer växter innan jag förhoppningsvis är nöjd med vår "lilla" balkong. :P

Snart börjar Greys Anatomy. Kelly har sovit sen sex, så jag hopas verkligen inte hon vaknar lagom så man missar hela programmet. Typiskt i så fall. :P

Nu är det bara två dagar kvar, som Belinda Babe sa! Yihaw! Kul vi ska ha gott folk! :D:D
Godnatt och sov gott!

1 kommentar:

kultjej sa...

usch ja! det är jobbigt med värmen för de små. Theo var likadan förra sommaren, han va ju inte så gammal då och jag tror det är värre för som desto mindre de är. Men bra med vatten! ;) kram