fredag 9 maj 2008

Allt och mycket mer.

Usch... Sitter här och har tråkigt. Martin skulle titta på ishockey sa han, och satte på kanalen som visar skiten. Så somnade han, men om jag skulle sätta mig och byta kanal skulle han vara pigg som en lärka på bara ett ögonblick. :( Får väl sitta här och beklaga mig lite istället...
Känner mig så jävla tråkig. Jag bara sitter här hemma och glor hela dagarna. Alla är aktiva och umgås och har roligt, men så är ju deras barn typ mycket större än Kelly, så vad har hon för utbyte av att bara sitta och titta på medan de stora barnen leker. Visst kanske hon tycker det är kul, men ändå... JAG bara sitter ju där och glor... Skulle vara så kul om Kelly kunde vara lite större. Men det blir hon väl tids nog i alla fall... Och snart börjar alla kompisar jobba, ja förutom Jennie som redan gör det :P, och då finns det ju ingen alls att träffa om dagarna... Suck. Negativa Cecilia är på g. :(

Har ägnat hela dagen åt att jobba. Fick sitta ner sammanlagt 1 timme på hela 9 timmar, varav jag stod eller sprang omkring de resterande 8 timmarna. Snacka om att ryggen höll på att gå i tusen bitar. Hoppades ju på att Kelly skulle sova när jag kom hem (trots att jag saknade mig galen efter henne idag...) men inte. Hon var helt förstörd, och det ekade ut i hela trappuppgången när jag klev in. Jaha, så det var bara att gå in och ta hand om lillmonstret. :) Men mamma Cecilia fixar allt. Gav henne mat, en stor dos mammakärlek, och så slocknade hon till sist.

I morgon blir det väl bara till att sitta hemma och göra ingenting. Om inte du kommer en sväng gumman. Kan inte förstå att vi sitter som två fån på varsitt håll och är ensamma, när vi kan sitta tillsammans som två. :P Får väl ta och bjuda hem henne kanske? :)

Sen ska vi kanske på fotboll här i Mönsterås med Smulan, Fanny och Jonathan. Hoppas bara på att Kelly håller sig lugn. I så fall blir det säkert trevligt. :)

Kelly har lärt sig hur man vänder sig från rygg till mage. Det roligaste av allt just nu enligt henne. :D

Nä fan. Nu är jag trött på det här. Får skriva en rad när jag är på bättre humör. :)
Peace out!

Inga kommentarer: