torsdag 22 maj 2008

Mina kära vänner.

Jag skrev nyss ett långt blogginlägg om mina vänner, men när jag skulle publicera stor det bara stort och förbannat "ERROR". Fan... Men, det är väl bara att börja om. :S Såhär såg det ut på ett ungefär:

Jag stod och tvättade av mig sminket när jag kom att tänka på vilka underbara vänner jag har. De är inte många, men hellre få nära vänner, än 20 ytliga bekanta...

Jennie- Vi har känt varann i 15 år nu, och är fortfarande jättebra vänner. Jennie är en störtskön tjej, och vi har alltid lika roligt tillsammans! Vi kan prata om allt, och det kan ju tilläggas att några av de mest sjuka grejerna jag gjort, har jag gjort med henne. :D

Belinda- en tuff brud i lyxförpackning. :) Vi har känt varann i... 4 år är det nu va? Vi kan prata om precis allt, och trots att vi ser så olika ut, passar vi sjukt bra tillsammans! Vi har hittat på mycket roliga och konstiga saker i våra dar. Tältningen på Lövö är bara en av dem. :P

Linda- ett stort hjärta i en liten kropp kan man nog säga. Kan prata om allt även med henne, och trots att vi har haft våra stunder har vi alltid hittat tillbaka till varandra. För 7 år sedan inledde vi en lång sommar av Michael Jackson-mani. Härliga tider! :D

Lina- också en av mina äldsta vänner. Vi träffades på lekis, och har alltså känt varann i sisådär 15 år eller något. Det är klart att jag tycker det är tråkigt att hon har flyttat, och jag saknar henne. Men huvudsaken är att hon trivs och har det bra i Lund! Det är allid lika roligt när hon kommer hem, och trots att det har gått så pass lång tid sen sist, kan vi ta upp där vi slutade, och ha lika trevligt som alltid. :)

Jag älskar er alla jättemycket, och hoppas på att ni alltid kommer finnas kvar! Ni kommer garanterad att ha varsin liten bit av mitt hjärta vad som än händer. <3 Självklart tycker jag jättemycket om alla jag umgås med, även att jag inte har skrivit med er. Så ta inte illa vid er om ni inte tillhör någon av personerna jag beskrivit!

Martin är ju också en av mina bästa vänner, men att skriva en uppsats om honom här skulle ta alldeles för lång tid att läsa, så det får räcka med att jag älskar honom av hela mitt hjärta! <3

Kelly sover, och jag har precis ätit makaroner och köttfärslimpa. Vi var och hälsade på Jennie idag efter församlingshemmet. Trevligt trevligt, trots att Theo var lite övertrött. ;)
Nu ska jag fördriva tiden lite tills Greys Anatomy börjar! :D
Puss Hej!

Inga kommentarer: