tisdag 20 maj 2008

Måndag måndag.

Som alltid en seg dag. Vi var i församlingshemmet en sväng förut. Inte mycket folk, men vi hade trevligt ändå. Belinda, Jenkan och Linda var ju där i alla fall. :)

Sen vi kom hem har vi i stort sett inte gjort nånting alls. Kelly vaknade för ett tag sen, gnällde en massa, åt, och somnade igen. Skönt det, eftersom hon uppenbarligen inte sovit färdigt. :P

Jag tänkte jag skulle ta och plantera om min fula golvväxt lite. Vi fick den av Yvonne på Hjulet för längesen, men jag är för blödig för att slänga den... Och den har ju faktiskt blivit fin(are). :P Jag tänkte plantera om mina tomatplantor också, så att de kan stå ute och växa sig buskiga och fina. :D Denna månaden ska jag lägga en massa pengar på att få det grönt och fint på balkongen. En massa blommor, väggamplar och lite blommor till. Sen hoppas jag ändå på att ha tillräckligt mycket pengar kvar för att handla något i Kalmar och kunna köpa en drink på bluesen. :P Gött!

Nu ska jag kolla recept på Arla eller nåt för att få lite inspiration till min matsedel den här veckan. Ska dansa ikväll med, få färdigt dansen och öva så att den verkligen sitter inför uppvisningen. Ja... Det var nog allt för idag. :)
Ciao!

Inga kommentarer: