fredag 16 maj 2008

Ännu en dag i paradiset.

Ja. Verkligen. Det är inte nåt vidare väder idag igen. Nu får det väl skärpa sig, det där vädret, och se till at vi får lite sol!

Kelly sover lite nu. Hon är precis som sin mamma, morgontrött. :) Jag har alltid så svårt att komma upp om morgnarna, inte för att det handlar om så tidiga dagarr, men ändå. :)

Stod och sminkade mig lite när jag kom på att jag ska jobba i morgon. Uscha! Det är konstigt det där. Man vill så gärna ut och jobba lite, men när man väl ska det så ångrar man sig. :P Men tänk positivt! Det blir ju pengar. Får inte glömma att ringa försäkringskassan på måndag och avanmäla föräldrapenningen för då jag har jobbat... Ringde häromdan, men gav upp direkt då jag fick plats nr 250 eller nåt. My God! Har folk inget bättre för sig? :P

Jag blir så less ibland... Kan han bara inte nöja sig med det han har?!

Ska nog ta mig en sväng till Liten o Stor idag och kolla in nya sortimentet. Alltid roligt att titta även om man inte har råd att handla. :)
Ciao!

Inga kommentarer: