söndag 4 maj 2008

Utekvällen.

Ja, igår var vi ju barnlediga, och passade på att gå ut lite. Dock bara här i Mönsterås, men det är väl bättre än inte alls. :)
Jag gick till Magnus på inflyttningsfest. Linda, jag, Mattias och Magnus spelade Guitarhero. Kul men svårt. :P Och några cider gjorde ju inte saken bättre. Hehe...

Martin spelade fotboll så han kom ju inte hem förrän vid halv tio, och då begav jag mig till Kenta och Pillan en sväng. Satt och spelade Buzz innan Belinda kom. Då gick vi tillbaka till inflyttningsfesten och blev kvar där. Visst det var väl kul där, men det hade nog varit roligare att få festa lite med Pillan och Kenta också. Jaja... Så är det i alla fall. Det får bli nästa gång då. :)

Jag har mått bra idag så det har inte varit någon fara. Fick hem Kelly redan vid 11, så vi gick en sväng på marknaden. Köpte en stor rosa kaninballong till Kelly. Uscha! Jävla ballong... Anföll allt möjligt folk, och nu har jag satt fast den i spjälsängen. Så varje gång man har lagt Kelly och ska gå ut ur rummet krockar man med den där typen... Får nog ta och flytta på den... :P

Sitter och kollar på körslaget nu. Det är så himla bra! Ska väl ta och poppa mig lite popcorn och vräka i mig. För på måndag börjar mitt nya liv. Jag och mamma ska börja på pulverdiet. :P Så vi får väl se hur det går. Hehe...

Tace care fokes!

Inga kommentarer: