onsdag 11 juni 2008

Borta med vinden.

Ja, det blåser något fruktansvärt ute. Igår höll vi på att blåsa bort, så det återstår bara att se hur pass blåsigt det egentligen är idag. Har ju inte varit ute än, men det ska snart bli ändring på. :P Jag och Kelly ska promenera iväg en sväng till affären, bara för att få lite frisk luft. Uscha... Det skulle verkligen inte behövas idag tycker jag, men jag måste handla... :/

Igår träffade vi Lina, som precis kommit hem från Lund för att stanna över sommaren. Vi hade riktigt trevligt, med prat om allt mellan himmel och jord, och med citron- och lime-kakebak. Muma! :D Och jag som skulle sluta med allt vad onyttigheter är... :S Gott var det i alla fall, och jag tog ju bara EN bit. :P

Senare idag bär det av till Karlssons i Högsby. Det var längesen jag var där nu, så det ska bli trevligt. Visst, man brukar väl inte hitta sådär överdrivet mycket, men det är alltid trevligt med en utflykt. :)

Nu ska vi snart ge oss ut, så det får bli mer kallprat nästa gång. :)
Grattis förresten till Ida och Fredde och deras lilla prinsessa! Är jätteglad att det gick bra! :D

Ciao!

Inga kommentarer: