onsdag 4 juni 2008

Föräldragrupp & Skattepengar.

Idag var vi på föräldragruppen. Sista mötet innan sommaren, och så passade vi på att väga Kelly. Hon hadebara gått upp drygt 300 gram på en månad, men Anne-Maj sa ju att det var okej, så...

Linda skulle kommit hem och hälsat på idag, men det blev inget med det. Så jag tänkte ägna eftermiddagen åt att städa. Ska tvätta vid fem också, så man har hela dagen uppbokad. Men när Martin kommer hem SKA jag bara ut och gå spåret. Jag måste verkligen komma igång nu igen. Det är svårt när man har lagt av sig sådär. :/ Men jag har i alla fall inte ökat i vikt, det är huvudsaken. :)

Jag var inne och kollade på banken idag, och jag har fått mina skattepengar! Jippie! Nu äntligen ska pappa förhoppningsvis få min bil färdig så jag kan lägga pengarna på att få den körklar. :) Längtan!

Vackert väder. Tråkig dag.
CIAO!

1 kommentar:

kultjej sa...

JA! Och då hoppas jag din pappa FIXAR det snart! Eller NU! ;) Då kan du komma hit oftare. :D:D:D