fredag 27 juni 2008

Hard work, work...

Idag har jag jobbat heldag. Usch så ont i ryggen jag hade när jag gick hem, men det var det värt. Det var helt skitkul att jobba idag faktiskt. Mycket kunder, och vi som jobbade hade jättekul. Älskar verkligen de flesta av mina jobbarkompisar! :D

Ska upp och jobba i morgon igen. Visst, det blir pengar, men det svider i hjärtat att vara borta från Kelly så mycket. Tänk om jag skulle hoppat på de där 8 veckorna som Lasse ville få mig till först. Jees...

Vår älskade Rocky är försvunnen... Förra sommaren försvann våra båda dåvarande katter, Hugo och Bagheera spårlöst. De har aldrig kommit tillbaka. (Hugo flyttade helt enkelt hemifrån, men Bagheera...?) Och nu händer samma sak igen. Är så grymt ledsen, och man känner sig ju så hjälplös. Vart ska man leta liksom? Vi har i alla fall Molly kvar. Får ta och köpa ett halsband till henne så folk vet att de inte ska ta hand om henne om de hittar henne och tror hon är hemlös... Hemska människor som rövar bort ens katter... Och Rocky är/var faktiskt öronmärkt också! Får väl ta och sätta upp lite lappar och hoppas han kommer hem. :'(

Igår hade jag sminkparty för mamsen, syster, Linda och hennes mamma. Vi hade verkligen jättetrevligt! Får ta en uppföljare på den också. Festsminkningar. Nån som är på? ;)

Måste bara säga ett Kelly stod i krypställning idag när jag kom in till sängen. På alla fyra stod hon stadigt. Vad kommer härnäst tro? :P
Nope, nu ska jag tvätta bort sminket, umgås några minuter med älskling, och sen krypa ner i sängen. Ska bli grymt skönt! :)

Puss puss!

1 kommentar:

Fanny sa...

qcyJAG HOPPAS KISSEN KOMMER HEM SNART . jag svarar på allt du skrivit här ist , var ett tag sedan jag var inte på bloggen . men en fika snart tycker jag verkligen :) . om du kan så kan vi ju ta en promenad i mönster i början av nästa vecka , sen en fika på lilla bageriet ? skulle vara kul :) . kommer du & tittar på oss på lördag ? eller vill du vara med ? :D :D .