tisdag 3 juni 2008

Hey, let's get married!

Satt och småkollade lite på teve medan lilljejen sov. Outsiders, där det idag handlade om tonåringar som gifter sig. En av tjejerna var nog 18 och gift med en 51-åring. Uscha! Vad har man som ung för utbye av en så pass mycket äldre gubbe? Ja, man kan undra...

Så började jag tänka på att gifta sig... Visst, det är klart jag vill gifta mig, men inte än på ett tag. Jag vill känna att jag och Martin klarar några år till innan man kan ta det steget. Och dessutom tror jag inte Martin vill det heller. Inte nu i alla fall. Men det är klart, skulle han fria så skulle jag ju självklart säga JA! :D

Fan! Kelly somnade vid halv åtta, men vaknade ju självklart för en halvtimme sen och ville absolut inte somna om... Jag orkar inte ta henne mer nu, så Martin kom som en räddare i nöden. :) Stackaren... Han är ju ännu tröttare än mig efter en hel dags jobb, och en kväll med fotbollsträning... Men ändå. Jag orkar inte med om hon ska vara vaken i flera timmar till. Vill bara vila och mysa med hennes kära pappa.

Mja. Vi får väl se hur det blir med det. Måste köpa en rullgardin i alla fall. Det är ju jätteljust i sovrummet säkert till klockan halv elva... Klart att det är svårt för prinsessan att komma till ro då. :/

Solade hos mami och papi idag. Så just nu är jag kräftröd och det gör ONT! Fan också... Kan jag inte bli brun direkt istället... :S

Nä, jag får väl ta och se hur det går för älsklingarna.
Godnatt!

Inga kommentarer: