lördag 14 juni 2008

I will survive.

Ja. Sitter och laddar hem en massa Aretha Franklin-låtar. Varför har jag aldrig lyssnat på henne innan? Hon har ju faktiskt gjort många skitbra låtar! :P

Martin kom hem nyss. Han åkte till Doc förut och kollade på Sverige-Spanien. Synd där på förlusten, men det tar vi i nästa match. ;) Kelly somnade nyss också, så jag hoppas på en lugn och skön kväll med mys, film och popcorn. Hehe...

Var en sväng till Kalmar med Jennie och Theo igår. Jättetrevlig dag, och Kelly var jätteduktig! Shoppade ju upp hur mycket pengar som helst, men jag slapp faktisk den hemska ångesten efteråt. Egentligen ska man ju bara vara glad och nöjd med att ha fått handla något, men jag brukar få sån sjuk ångest så fort jag har köpt något... "Å, tänk om jag inte har råd med det nu bara för jag köpte det här...!" eller "Å, VARFÖR köpte jag det?!" Men igår slapp jag ju det som sagt. Jag behövde ju verkligen alla tröjor jag handlade, och Kelly behövde verkligen pyjamasar och strumpor. :P Hittade en jättefin pyjamas med Hello Kitty på H&M. Älskade Hello Kitty. Min nisch. ;D

Nähej, jag får väl gå och kolla till min lill-strumpa. Hon ligger klarvaken där inne i sängen, sa Martin... *suckar* Hoppades att hon sov, men inte. Skitunge!
Goodnight fokes!

Inga kommentarer: