måndag 2 juni 2008

It's over.

Ja, så var Blueshelgen över. Så avslaget det var i år. Mycket konstigt... Bara det inte kommer dö ut som midsommarafton har gjort... :/

Vi hade trevligt i alla fall! Dansuppvisningen gick skitbra, men lite för fort kanske. :S

Pappa kom och hämtade Kelly vid halv tre, och sen var det bara att börja göra sig i ordning för kvällen. Martin var redan ute på köpingen, så vi möttes vid kyrkogården. Satt och pratade lite med min kusin bl.a. Michelle är verkligen supersöt! Har aldrig sett henne i verkligheten innan.

Fest hos Belinda och Andreas sen. Jättetrevligt! :D Men så gjorde man ju misstaget att gå ut sen. Det brukar förstöra den goda stämningen faktiskt. Egentligen är det mycket mysigare att bara sitta hemma några stycken och prata och lite så. Men men... Gladan blev det, eftersom Vitan (Thai Palace då...) var fullt. Jag och Therese gick dit för att kolla läget, och efter drygt en halvtimmes köande, satte vakterna stopp för insläppet. Det var fullt sa dem. :( Men man får tänka positivt, man sparade ju 100 spänn. :) Och så var supersl*nan där också såg jag. Bara tur att jag slapp se henne resten av kvällen. Uscha!

Nu ska jag och älskling titta på Kod Mercury och äta popcorn. Muma! :D
Puss puss!

1 kommentar:

kultjej sa...

superslynan = spöket?? ;)