lördag 7 juni 2008

Jag kommer med solsken.

Underbart väder till alla! Man blir ju så pepp (hm... ja, många säger ju så. :P) av det!
Vi har precis varit hos mami och papi och grillat en massa god flintastek. Mums! Upptäckte att jag har fått en massa konstiga utslag på armarna, och kom fram till att det måste vara av äppelcidervinägern jag har börjat äta. Kan väl bli såna biverkningar kanske av allt dumt som ska ut ur kroppen. :/

Kelly somnade gutt i mammas säng, och sov sen i 2 timmar. Vaknade i vagnen utanför Netto på hemvägen. Skönt för lillprinsessan att få sova lite!

I morgon blir det sola med mamsen på Oknö. Ska bli skönt att få lite färg på kroppen. Får nog ta till lite fuskmetoder också, så man slipper springa runt med snövita ben mitt i sommaren. :P

Martin tittar på EM (skiten började ju idag... :/) och jag ska försöka få igång mitt Sims-spel på datorn. :)
Hej hej!

Inga kommentarer: