måndag 23 juni 2008

Mary Kay-möte.

Ikväll har vi varit på Mary Kay-möte i Kalmar, Jennie och jag. Riktigt trevligt faktiskt, trots att det bara var vi två. Vi fick ju så mycket mer hjälp då, så man kan ju bara vara nöjd. :) Jättekul var det i alla fall, och nu är jag så taggad till att börja sälja jag också... Men vart ska man få de där 1500 ifrån? Kan ju bli ett problem kanske...

Idag har Kelly ätit jätteduktigt! Har ändra lite på matrutinerna och ger henne gröt mitt på dagen istället, och mat senare på e.m. Det funkar faktiskt bättre! Och idag tyckte hon det var roligare att äta, eftersom jag satt med och åt jag också. Kanske en idé att fortsätta med? Det är ju så dom lär sig, har jag hört. :)

Saknar mina kompisar nu. Det är så tråkigt när de jobbar allihop. Har inte träffat någon på jättelänge (jo, Jennie såklart, men inte en längre tid...) Skulle gärna tagit mig till Jennie för lite fika i morgon, men det blir säkert ett problem att ta mig dit. Fattiga jävel...
Men självklart är jag ju jätteglad att de jobbar! :) Tråkigt bara att jag blir sittande kvar ensam och fortfarande mammaledig... :/

Nu ska jag gå och sova. Det kanske händer något kul i morgon, det vet man ju aldrig. :)
Puss & Godnatt!

1 kommentar:

kultjej sa...

Ja, det var verkligen JÄTTEKUL i Kalmar på mötet. Och på Torsdag kommer jag till dej, vet du, jag ska få hålla i visningen. Så ska hon vara med som stöd, det är bra träning, så TACK för att jag får följa med ;)
I like you!! ;)
kram