torsdag 19 juni 2008

Midsommar.

Ja, i morgon är det midsommar. Hoppas på fint väder så man kan vara ute bara. Har iofs ingen aning om vad vi ska hitta på. Vi brukar sitta hos Mogge och några stycken och bara ha trevligt, men nu är det inte säkert att det blir av. De flesta åker till Öland, eller har något annat för sig, så vi får väl se hur det blir.
Nu har vi ju Kelly trots allt, så man kan ju lika gärna vara hemma och ha det mysigt. Var i alla fall på systemet idag och köpte några cider. Kan ju vara gott även om man bara sitter hemma. Mamma och pappa har lovat att vara barnvakter hur det än blir, så vi kan få umgås och bara ta det lugnt. Sova en hel natt utan avbrott också för min del. Har ju inte blivit särskilt många såna på 6 månader nu. :P

Jag för min del, ska börja laga lite mat nu. Potatismos och köttbullar står på menyn idag, så jag får väl passa på medan Kellan sover. Hon har visst en lite dålig dag idag. Ja, man måste väl få ha såna ibland också antar jag. :)
Glad Midsommar!

Inga kommentarer: