söndag 8 juni 2008

Rött är sött... eller?

Mja, kanske inte om man ser ut som en kräfta. Var ute på Oknö med mamsen idag, och råkade väl ligga nån timme för länge i solen. Det resulterade i att jag nu sitter här med brännskador från topp till tå... Ja, det känns så i alla fall. Det bränner satan, så i morgon eller så lär jag väl börja flängas. Suck... Mindre roligt när den enda planen var att bli lite brunare inför sommaren. :/

Martin har varit en ängel idag! Till en början fick jag sova ut, så han tog med sig lilltjejen upp på morgonen. Sen åkte jag ju nästan med en gång iväg med mamma, så då fortsatte han vara ensam med Kelly. Det kan nog vara ganska nyttigt också, tror jag. Och det märks ju på Kelly om inte annat, för nu har hon inte varit sådär jobbigt mammig på jättelänge. :D Så, tack älskling för en skön och avslappnad söndag! <3
See ya!

Inga kommentarer: