söndag 6 juli 2008

Dagen efter-dag...

Ja, FY så dåligt jag mådde när jag vaknade idag. Huvudet dunkade, och jag mådde sjukt illa... Man mår som man förtjänar säger dom, men jag tyckte faktiskt inte att jag förtjänade att må så. :P Tog 2 panodil och somnade igen i nån timme innan Kelly kom hem igen. När man väl har chans att få sova ut så kan man ju självklart inte sova. Vaknade vid 9 och tyckte att jag kunde gå upp. Lustiga människa...

Angående gårdagen då. Först begav jag, mamma och Kelly oss till Kåremo där Martin spelade i 5-mannaturneringen i fotboll. Jättekul, trots att de inte vann i år igen. :)
Vid halv sex drog vi i väg med vårt pick och pack för att lämna av Kelly hos mamma o pappa, och för att sedan bli skjutsade ut i skogen till Fanny och Smulan. :P Vi satt i gräset på en filt och drack bål och annat gott. Jättemysigt, och vädret hade inte hunnit växla om till dåligt än.
Martins mamma kom och hämtade oss för att köa upp oss till B-måla. En snabbvisit till Jennie där Linda och Caroline var, och sedan vidare in i Folkan.
Det var jättemycket folk faktiskt, och riktigt kul! Det enda som kunde vart bättre var väl musiken då. De spelade bara en massa svenska sommarklassiker och hårdrock. Inte min grej att dansa till kanske... :/

Åkte hem vid halv två, pappa fick köra och hämta mig. :P Men det var skönt att komma hem lite tidigare i alla fall.
Idag har det varit jättelugnt och skönt. Snabbmat, promenad och snart popcorn och lite choklad. Mumma för magen! :D
Puss och hej!

Inga kommentarer: