torsdag 17 juli 2008

Krypa, krypa, krypa.

Idag har jag jobbat. Skönt att sluta två timmar tidigare än när jag är med och stänger. Men kul var det, mycket att göra. :)

Andra dagen på min Viktväktarkur också och det går faktiskt riktigt bra. Men shit så svårt det är när man inte har någon våg i köket... Man ska ju typ mäta upp all mat man stoppar i sig, och det är inte det lättaste att uppskatta vikten på all mat själv. :P

Och på tal om rubriken, så kröp Kelly idag! :D Hon har hållt på i flera dagar och tagit ett krypsteg, ner på magen, ett krypsteg till och så ner på magen. Men idag kröp hon säkert 10 steg i sträck, sakta med säkert. Så stolt jag blev! :D Mammas lilla gull... <3

I morgon ska jag jobba igen, 14-18.15. Hoppas det går fort... Skulle faktiskt vilja åke in till hamnfestivalen i O-hamn, men antar att man behöver pengar för det. ;)
Nopp..
Godnatt gott folk!

Inga kommentarer: