tisdag 8 juli 2008

Lovely.

Igår gjorde jag en intresseanmälan på en 3:a på Nategränd. Ett skitfint område med jättefina marklägenheter. Problemet; Den kostan nästan 2500 kronor mer i månaden än den vi bor i nu, och Martin bara vägrar flytta överhuvudtaget. Han "tycker att det är alldeles lagom stort här..." Yeah, right. Det kan inte bli mindre. Vi BEHÖVER verkligen en större lägenhet...
Och Kelly skulle nog behöva ett eget rum att sova i. Hon är så sjukt lättväckt, och det blir ju lite väl jobbigt i längden eftersom Martin gärna slänger sig hit och dit i sängen så det knakar satan i sängramen. Haha! Mig stör det väl inte, men Kelly vaknar ju av det... :/


Jaja, vi får se. Får vi ett erbjudande på den, så kan man ju i alla fall titta. Jag får påbörja övertalningen. Det är ju trots allt jag som blir mest lidande, och får klara mig pank varje månad tills jag får ett jobb...



Belinda var här en sväng igår på förmiddagen med frallor och tonfiskröra. Muma! Alltid trevligt med besök. ;) Eftermiddagen ägnade jag åt att gå och shoppa på Hjulet med mamma. Hittade en jättefin takplafond för 40 kronor! Man kan fynda ibland. :D

På kvällen ringde mamma och ville att jag skulle komma över till mormor. Hennes moster och kusin var där, och ville tydligen träffa mig. Hua... Men jag traskade iväg. Inte alltid man får chans att träffa en tevestjärna. :P
Mammas kusin är den mörkhyade gotlänningen som körde grejen med bebisarna innan Idol-programmen. Om ni vet vem jag menar...? Jag tror att han har ett finger med i spelet vad gäller hela Idol-grejen, så man kanske kunde lagt in en stöt. :D
Nä, skämt åsido. Men det var riktigt trevligt. De hade en dotter på ett år så det blev mycket bebis-snack. Hans flickvän var en sån där jättesöt, fräsch tjej som man bara blir sådär jätteavundsjuk på. Och så trevlig till på köpet. :P

Kelly har varit så jäkla svår inatt. Hon somnade efter sju, och vaknade första gången efter elva och ville äta. Se höll hon på att smågnälla flera gånger under natten, och vaknade sedan halv sju... Då var man inte särskilt pigg på att gå upp kan jag lova. Hoppas det är en tand på väg bara så hon sover bättre snart. Man blir galen av övertröttheten... :/
Nån som har nåt tips på hur man kan få henne att sova hela nätterna? :)


Vi ska iväg till Linda en sväng och hälsa på sen. Ska checka in deras nya grejer från Ikea och småprata lite. Var alldeles för länge sen nu! Ciao!

Inga kommentarer: