lördag 12 juli 2008

Räkna points.

Ja, precis så är det. På tisdag ska jag börja räkna points med Viktväktarna. Jag kör dock ensam med mycket hjälp från mammas häften och broschyrer. Men kul ska det bli. Får lägga upp alla mål mat flera dagar i förväg tror jag så man kan hålla koll på hur mycket skit man får i sig. :) HOPPAS på att gå ner runt 10 kilo i alla fall... Mamma gick ner 17 kilo på 3 månader efter hon hade fått min yngsta bror, så jag hoppas att det fungerar lika bra på mig. :)

Kelly ålar omkring som en dåre nu. Det tycker hon är roligare än att åka gåstol. :P
Skor är en stor favorit (redan), och man kan hitta såna lite varsomhelst i lägenheten. Haha! Tokunge.

Martin är hos Sperlin en sväng, men hoppas på att han kommer snart. Han skulle kanske hamna på Hamnfestivalen i O-hamn om någon lånade ut pengar, så jag vet ju faktiskt inte ens om jag får hem min kära sambo innan natten... Men, det skulle väl vara ganska skönt att få lite ensamtid också för den delen. Njuta av min sista påse mocro-popcorn på länge, titta på film och sånt mys. Förutsett att Kelly sover som hon ska och när hon ska då. :) Inatt hjälpte Martin mig så jag fick sova lite innan jag skulle till jobbet. Tack hjärtat!
Nope. Får inte sitta här längre nu. En bestämd liten dam i mitt knä är lite för irriterad för det. ;)
Ciao!

Inga kommentarer: