onsdag 9 juli 2008

Snälla, bli stor!

I natt var det värre än natten innan. Fick knappt sova nånting av allt gnäll... Jag vet inte säkert, men jag tror att det är en tand på väg, för när hon vaknar är det inte att hon är hungrig.
Å, jag som alltid blir så lättretad och irriterad om inte jag får sova tillräckligt... Det krävs inte mycket för att jag ska bli skitsur på Kelly och börja skälla om allt inte går som jag vill. Man känner sig hemsk, men jag kan verkligen inte rå för det. :( Stackars snuttan... Det måste ju klia något fruktansvärt...

Jag ringde till Konsum och bytte bort min fredag. Fortsätter hon såhär om nätterna så orkar jag ju inte jobba en heldag känner jag. Tack Claudia för att du ställer upp!

Usch... Man känner sig så pressad av allt. Dels för att vi behöver en större lägenhet, men inte har råd. Och Martin är så fruktansvärt envis, och aningen egoistisk vad gäller allt som har med pengar att göra. Kellys tillfälligt dåliga humör. Och så övervikten på det. Suck...

Hoppas vi kommer iväg till Maxi idag så man får lägga tankarna på något annat.
Matdags för Kelly kanske. Får ta och försöka ge henne lite gröt.
Puss & Hej!

Inga kommentarer: