tisdag 1 juli 2008

Solstrålar.

Idag är första dagen på länge det känns som att det kommer bli riktigt fint väder. Underbart! Hörde ju att det skulle bli värsta värmeböljan från i morgon. Hoppas verkligen det blir fint på lördag! :D Ska bli så himla kul! Martin ska ju spela Kåremo-turneringen i år igen, så jag och Kelly ska åka dit och heja på. :)
På kvällen blir det ju, som jag sagt tidigare, party party! Jihaw! :D

Idag blir det nog att gå hem en sväng till mamsen och sola sina snövita ben lite kanske. Måste ju passa på när det bjuds på sol för en gångs skull. Ikväll skulle vi gå en sväng på spåret, jag och Lina. Trevligt och bra. För jag behöver verkligen röra på mig mer.

Kelly och jag låg och busade lite i vår säng igår. Jag med kameran, och Kelly blev jätteintresserad. Så jag la den en bit ifrån och gissa vad?! Hon ålade/kröp fram och tog den! Gick ut i vardagsrummet för att visa Martin, och hon gjorde det igen, men den här gången på golvet. Okej, det var mer åla än kryp, men hon har ju inte ålat sig framåt innan heller. Jag blev så rent mamma-stolt som man bara kan bli. :D <3

Nu ska jag ta på Kelly ett par byxor, plocka ner lite saker i skötväskan och dra iväg till mamma. Får väl se hur lyckat det blir nu när hon precis vaknat. :P
Puss hej!

Inga kommentarer: