måndag 28 juli 2008

Vilken härlig dag!

Ja, verkligen... Helt underbart har det varit idag. Vi gick till Hjulet för att hälsa på Lillemor som var på besök. Stannade och pratade lite, gick hem för att se över räkningar och sånt kul, och sen ut igen, till Hjulet på fika (de fick äppelpaj med vaniljsås... Det bara skrek i magen, har ju varit så sugen på det...), och sen köpingen runt. Köpte en jättesöt baddräkt till Kelly, och så lite onödigt shit som alltid. :P

Trodde inte Kelly skulle vara så lätt att handskas med som hon faktiskt var ikväll. Vi busade lite, badade i poolen ute på balkongen och så lite mys i soffan innan hon däckade i sin säng, faktiskt nästan helt utan gnäll och protester... :) Skönt det, men nu tar man ju ändå inte vara på ensamtiden tillsammans. Jag sitter ju här och ugglar, och Martin vid teven. Tråkiga oss...

I morgon bär det av in till Kalmar för lite shopping. Mat och trädgårdsmöbler står på listan, så jag hoppas verkligen vi hittar de utemöblerna vi är ute efter. Ska bli kul! :)

På fredag blir det förhoppningsvis utekväll i Kalmar med Andreas och Belinda. Vi har planerat in det i alla fall, så får vi se vad som händer. Ska bli jättekul i alla fall, så jag hoppas inget kommer i vägen! Funderar på att bjuda på lite mat innan vi åker, får ju se om jag kommer på något bra. ;)

Nu blir det lite mys i soffan har jag tänkt, innan det är dags att sova! Man blir lätt uttröttad av värmen...
Puss!

Inga kommentarer: