lördag 2 augusti 2008

Besvikelse.

Ja, det blir aldrig som man tänkt sig. Hoppas på att det blir lagom okej i alla fall... :/

Idag är första grå dagen på länge. Men det känns väl ganska lugnt, bara det inte börjar regna så. Vi har verkligen utnyttjat det underbara vädret till max, varit ute mycket varje dag, gått promenader, badat, promenerat lite till... Härligt!

Kelly har börjat lugna ner sig lite om nätterna nu, och vi är återigen nere på 1 mål mat per natt. Skönt!

Vad ska man hitta på nästa vecka? Martin är då tillbaka på jobbet i 2 veckor innan 2 veckors fortsatt semester. Onsdagen har jag i alla fall att se fram emot! Ska in och bestiktiga (heter det verkligen så...?) min bil!! Weii! Pappa fixade med bromsarna igår, och enligt honom såg bromsskivorna bra ut. Hoppas bara på att handbromsen är okej ändå, den hade tydligen fastnat...

Mamma och pappa kommer och hämtar Kelly vid fem idag, och sen blir det väl utgång som vi planerat. Skulle åkt in till Kalmar, men självklart blev det inte så. Jag ville verkligen... Men, jag och Linda får ta en danskväll snart istället. Nästa månad har vi planerat det. :D

Jaja, jag återkommer väl snart med mer att berätta. :)
Puss

Inga kommentarer: