lördag 16 augusti 2008

Girls night out.

Igår var vi i Kalmar, jag, Belinda och Petra. Det var faktiskt jättetrevligt! Mycket folk ute överallt, bara LITE skillnad från Mönsterås om kvällarna. :P Det var inget jag egentligen hade planerat sådär, men helt klart välkommet! :)
Nästa utgång bli väl den 5:e september. Då blir det Säsongsöppning på Palace/säsongsavslutning på Vallen. :D Dansa dansa dansa!



Idag har varit en lugn, skön dag. I morgon är det jobb, men helt okej. Jag får ju 100% OB-tillägg, så det är klart jag vill ta söndagar! ;)


Madonna fyller tydligen 50 år, så det har gått konserter och filmer med henne hela eftermiddagen/kvällen. Men... hon är ju ganska bra ändå så inget man har direkt lidit av. :)



Martin gick iväg en sväng till Gladan för att träffa några kompisar. Tyckte inte det gjorde så mycket, då kunde jag ju sitta här och uggla utan dåligt samvete. :P


Ta bort sminket kanske, kolla lite kläder på nätet och sen sova. Ska bli skönt!
Puss & godnatt

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Hm...du har ju fortfarande sån här krånglig kommentering? Eller är det bara jag som ser det så här? *förvirrad*
Det innerbär ju att det är bara dom som HAR blogspot-blogg som du som kan kommentera ju? Eller ett google-lösen...undra om jag kommer ihåg det den här gången med? :)
Nu har jag ju glömt vad jag skulle skriva ju.
JO! Det var väl en salig blandning av "folk" han var ute med!!! Stora Dockan(han känner jag ju igen iaf), en yngre knäpptyst kille som drack cola och NU fick jag hjärnsläpp och kommer inte ihåg fler!!! Men det var ett udda gäng! :) Men stillsamma och skötsamma minsann. Tom Martin. *asg*