måndag 18 augusti 2008

Hårfärgning.

Färgade mitt kära hår igår. Tillbaka till mörkt... :) Har funderat jättelänge, och nu bestämde jag mig.
Var hos mamma ikväll och skulle lägga i lite ljusa slingor också, men kom fram till att det blev lite för sent. Det tar ju ändå lite tid, och Kelly skulle ju sova vid halv åtta-tiden. Skönt att det går så bra med läggningen! Var jobbigt där ett tag, men nu knölar hon bara i 5 minuter som högst, innan hon däckar. :)

Martin, min stackare, hade sån tandvärk igårkväll. Kunde inte äta ens en gång... Så jag ringde tandläkaren idag, och fick en akuttid idag på e.m. Och han gick verkligen dit också! Han som lider av sån tandläkarskräck... Duktig! :) Det hade gått bra, en visdomstand som skulle dras ut. Så jävla dyrt bara. 1500-2000 spänn för att dra ut en tand alltså! Inte konstigt att folk hellre får hål i tänderna än att gå till tandläkaren... :/

I veckan planerar jag och mamma att åka in en sväng till Ikea, var så länge sen. :P Jag har ju skaffat mig ett kreditkort där också, så det lär bli farligt. ;)

Martin kommer nog hem snart. Har varit och spelat match... Han går inte av för hackor alltså... Spelar ingen roll om han har 40 graders feber, han ska ändå iväg och träna. :P
Snart börjar Korpen med sin gympa också. Längtar stenhårt att få börja röra på mig. Promenader är överskattat, aerobics är roligare. :P
Nu ska jag kolla in Ikea, spana efter prylar jag behöver.
Ciao!

Inga kommentarer: