tisdag 12 augusti 2008

Jobba.

Jobbade idag. 8-13 så det var helt okej. :) Lite för lugnt och tråkigt bara... :/
Kom hem och däckade på soffan. Har sovit så dåligt lite för länge nu tror jag. Det börjar märkas. :S Var glada ni som har barn som sover hela nätterna! Hoppas verkligen min lilla tjej bättrar sig tills jag ska börja jobba på allvar i alla fall... Annars blir det jobbigt. :/

Är så sjukt sugen på att gå ut! Ska in till Kalmar den 5:e september med Linda babe. Dansa loss på Vallen. ;) Får väl inte gå ut alltför ofta heller nu med Vv och så. Får ju inte dricka en massa onyttigt. Hehe... :P

Jävla skitväder! Pappa har ju ingen chans att fixa bromsarna på min älskade bil. Har ju redan bokat om besiktningstiden 2 gånger... Nu ska vi in på torsdag egentligen men det lär väl bli ännu en ombokning... :( Har ju ingen bil alls att låna nu heller, så det är ännu viktigare att få min bil klar nu, om vi ska kuna åka nånstans alls på Martins semester. :S

Funderar på att installera om mina The Sims-spel så jag kan fördriva tiden lite om dagarna när Kellan sover. ;)
Nu har Belinda lite att läsa i alla fall. ;D
Puss!

Inga kommentarer: