torsdag 14 augusti 2008

Kort på kort-kort. :P

Idag var jag inne på bankens hemsida och beställde ett nytt bankkort med en bild av Kelly. Ett kort på kort-kort alltså. ;) Kommer bli så himla fint! Och dessutom behöver jag ju verkligen ett nytt kort med tanke på att mitt nuvarande knappt går att använda i affärerna längre. :S

I morgon är det jobba som gäller. Uscha! Känner verkligen inte för det just i morgon. Men... det kommer säkert gå bra. Bara Kelly är lika duktig inatt som hon var natten till idag. Visst, jag fick gå upp 2 gånger, men hon somnade om jättefort sen, så det blev mycket sömn ändå. :)


Har ju beställt steriliseringstid åt Molly på Kalmar djursjukhus den 2:a september... De här i Mönsterås gjorde inte honkatter.(!) Men det ser ut som att jag måste prioritera bilskatten före Mollys operation. Den är ju trots allt inte jättebrådskande. :P Bara det inte blir kattungar under tiden, för jag vet inte om jag har lust att lägga en j*vla massa pengar på fler p-piller åt henne när det bara handlar om en månad. Hm... Den tål att tänka på.


Förlängde kontraktet på bilstolen en månad till. Bara bra om man slipper lägga pengar på en ny sån också när det ändå är så himla mycket som står på tur nu i höst/vinter...


I morgon får vi väl se om det blir utgång. Vore jättekul att få komma ut lite! Men stackars mamma, hon hinner aldrig börja plugga till sina tentor... Bara barnvakt hela tiden istället. Dumma Martins träningar... De är ju jämt när de inte ska vara. På söndag när jag ska jobba, då skulle de minsann åka vid 9 på morgonen. De åker aldrig så tidigt annars! Typiskt...

Jaja, nu blir det väl att planera matschemat inför i morgon.

Godnatt & puss!

1 kommentar:

kultjej sa...

Sånt kort har jag också :P

Ja, det är jag som ska kolla synen. fick ett infall, har ju inte gjort det på 6 år, så det kan ju kanske vara dax.
Jag fick för mig att jag börjat se dåligt men jag tror det har och göra med all stress. Men det märks snart! ;) kram