onsdag 6 augusti 2008

Kryssning.

Ååå! Jag har suttit en bra stund och tittat på olika nöjeskryssningar. Tror faktiskt att jag har fått med mig Martin till att vilja åka. Man måste ju vara 21, men det är en resa den 25 oktober, så det skulle ju vara perfekt! :D Vi får se... Jag hoppas och planerar. Skulle vara så skönt att bara få komma iväg lite.

Jennie, jag fick tyvärr ingen bild på mig i frisyren. Det är en på Gladans hemsida, men det ville jag inte lägga ut här. Hehe...

Nu ska jag ge min kära sambo en fotmassage, sen blir det väl sängen kan jag tro. Är så trött nu!
Godnatt!

2 kommentarer:

Tiagirl sa...

Härliga färger du har här...

Du får sååå gärna låna din bild på dig själv! :)

Hur noga kollar dom leg på färjorna då? Kanske ganska mkt förstås. Fast om man ska ÅKA nånstans då, typ till Helsingfors och hälsa på sin sjuka farmor på sjukhus men ska åka tillbaks, då måste man väl få åka med? :)

Tiagirl sa...

MEN SNÄLLA DU!!!!!!!
Måste ju finnas någon inställning så du kan ha så ALLA kan skriva kommentarer! :)
Med nöd och näppe kom jag på att jag nog har loggat in på google/youtube med lösenord!!! Har provat tusen olika varianter tills jag hittade rätt! :)