torsdag 28 augusti 2008

Lite sömn någon?

I natt blev det som jag befarade. Kelly var supersvår och kunde inte sova alls... Jag gick och la mig vid elva. Fick då ligga i sängen i 10 minuter innan kalaset började. Jag satt uppe med henne till klockan blev 3, då lyckades jag få henne att somna, och faktiskt sova i hela 2 timmar! Hon var ju jättetrött, och somnade nästan med en gång när jag gått upp och satt mig med henne framför teven, men hon kunde väl inte komma till ro i sin säng just inatt. :/

Ja, men 3 timmars sömn lyckades jag nog skrapa ihop i alla fall. Får passa på att vila idag så mycket som möjligt, och hoppas på att hon sover bättre inatt. Jag ska ju upp och jobba hela dagen i morgon så man vill ju gärna vara lite pigg. :)

Nähej. Nu ska jag se över min kvarlevande pengar sen gårdagen och se hur mycket jag har råd att köpa av allt jag har planerat. P-piller är väl ett måste kanske.... Tyvärr. De kostar ju lite de små jäkla pillrena. :/
Puss hej!

Inga kommentarer: