fredag 22 augusti 2008

Älskade Ikea.

Jag och mamma tog ju en tripp till Ikea i onsdags för att shoppa lite. Det är ju så himla roligt att ströva runt bland alla fina, och mer eller mindre nödvändiga saker. Hela kalaset slutade på 1700 kronor, men så fick jag med mig mycket fint hem. :) Badrummet är ett helt annat nu med hjälp av en hörnhylla och lite ommöblering. Köket går mot en förändring till det bättre, och likaså vardagsrummet. Nästa stora mål är att köpa en "ny" soffa. Någon som har en fin hörnsoffa att sälja till ett bra pris? ;)

Mer galen blir jag på min kära sambo som beter sig som om han hade mens x 5. Så jävla retlig och tjurskallig hela dagarna. Kan han inte bara skippa sin andra semestervecka och börja jobba igen? Inget nöje alls att ha honom hemma när han ändå bara ligger på sofflocket och inte gör nånting... Okej, han har haft ont i en tand, idag var vi inne i O-hamn för att dra ut den. Okej, han har ont, men ändå. Ska vi behöva lida för det? Nej! Skärpning nu...



Fikade med Lina och Jennie igår. Trevligt, om det inte hade varit för alla j*vla getingar! Bannlys dem snälla! :S


Ska tvätta och städa idag är det tänkt. Måste till affären för att köpa sköljmedel. Ja, jag och Kelly får ta en promenad, och samtidigt slippa gnället. Bra plan! :)


Puss hej!

Inga kommentarer: