tisdag 26 augusti 2008

Scrap.

Jag har varit en sväng på Netto idag och kikade på lite scrapbook-grejer. Jättemycket fint hade dom så det är bara dit och handla satan i morgon när pengarna kommer in. :)

Vi fick hem alla bilder idag. Fort gick det! Så jag tänkte samla ihop en massa av bilderna på Kelly och göra ett litet scrap-fotoalbum. Hoppas jag är duktig då, så det inte blir skit av allt. Jag får väl öva lite innan kan jag tro. :)

Nu ska jag ringa mamma och höra om jag får låna bilden av dom i morgon. I så fall åker nog jag, Linda och Kelly in till Kalmar en sväng och handlar på Maxi. Vill så gärna hitta något fint att ha på mig nästa fredag också! Det är det värsta jag vet, att åka in till Kalmar bland alla skyltdockssöta tjejer med sina nyinhandlade modekläder. Man känner sig så... depp. Och ja, jag vet. Jag är en fjant. ;)

Puss hej!

2 kommentarer:

E_Jonzon sa...

kvittar nog va du har på dig! söt ändå:P

CeZeLiNe sa...

Tack, så gullig du är! :)