måndag 25 augusti 2008

Shopoholic.

Det är ju så underbart roligt att shoppa! Men inte så smart att nätshoppa när man säkert inte kommer ha råd att betala det. :P
Har skickat efter en skitsnygg jacka från Ellos, och snart är det mer i varukorgen. Men vad gör man när de skickar en massa rabattkuponger till en hela tiden?! *loving it*

Var ute en promenad med mina älsklingar förut. Gick in och kollade läget på cykelgrossisten. Jag hade hört rykten om att de skulle ha relativt fina, begagnade cyklar billigt där, men den som sa det måste varit blind. Det var uteslutande nya, svindyra cyklar. Fina förstås, men ack så dyra. Jag menar, vem har råd att lägga 3000 på en cykel?! Det kan man ju få en hel bil för... Crazy...

Nu ska jag kolla in sortimentet på Ellos, och se om jag hittar något att dra av 50% på. ;)
Puss hej!

1 kommentar:

Nathalie sa...

Hehe.. känner igen det där med rabattkuponger. ;) Som tur är har jag lugnat ner mig lite. haha
jaså? körde du också duoval då? du har inga smarriga recept på lut då? :D va kul att du lyckats gå ner så mkt, förstår om du är nöjd! :D
tack!
kram