onsdag 13 augusti 2008

Trött trött trött...

Vilken natt! Vi skulle gå och lägga oss vid 23 ungefär, och precis just då vaknade Kelly till och började knöla. Tog upp henne och gav henne en flaska välling, och trodde att hon, som vanligt, skulle somna om direkt. Visst... I 10 minuter sov hon, innan det var dags att pipa lite till. Sådär höll hon på ett bra tag, sov i 10 minuter och vaknade med ett skrik. Tog upp henne och satte mig framför teven ett tag, och provade att lägga henne igen.
Nej, det gick inte. Så jag tog upp henne ett tag till. Hon var ju så sjukt trött, orkade knappt hålla ögonen öppna, men av någon anledning kunde hon inte sova lugnt min stackars flicka... :/


Höll på att knöla med henne till klockan var 01.30 innan hon somnade till och sov i hela 4 timmar inann det var dags igen. Den gången var hon inte så jobbig, utan somnade om ganska snabbt. 5 timmars sömn är väl inte något att klaga om egentligen, men det känns så mycket mindre när man vaknar titt som tätt emellanåt. :S


Var hemma hos mamsen en sväng idag. Så skönt väder ju! :) Skulle ha träffat Belinda, men de skulle till BVC, så det blev lite knöligt. Hoppas det blir av i morgon istället då! Vi får ta tag i det här nu. ;)


Nu ska jag snart börja laga rotsaks- & korvgryta. Ska bli gott!
Är nu uppe i -6 kilo. Riktigt nöjd. :D
Kellan vaknade nu också hörde jag, så jag får väl springa...
Martin ska träna ikväll igen, så det blir ensamnattning idag igen. :/
Puss!

Inga kommentarer: