söndag 10 augusti 2008

Underbara pappa.

Idag fick jag sovmorgon. Tack älskling! :) Det var helt underbart att bara få ligga och slöa i sängen till halv elva. :)

Kelly har väl inte varit på något direkt strålande humör hittills. Och det smittar ju tyvärr av sig... Vädret gör ju sitt också, och trycker ner den lilla gnutta glädje man har kvar. :/ Ska i alla fall ut och handla lite sen. Då kanske man blir gladare. :P

Det är hela 5 dagar kvar tills jag får pengar. 5 långa och jobbiga dagar... Iofs är det väl inget att vara glad över, eftersom nästan alla pengar går till räkningar vi inte kunde betala förra veckan, och till Martin för trädgårdsmöblerna han lade ut för. Skitpengar...
Jag har faktiskt tänkt mig, att om jag inte får något jobb på Konsum sen, kan jag väl åtminstone försöka skaffa mig ett industrijobb i väntan på något bättre. Vill verkligen inte stå vid ett rullband hela dagarna, men man är ledig på helgerna OCH får en bra lön. :P Mja... Vi får se...

Nu ska jag kolla om Jotex har slutat uppdatera sin sida så man kan beställa lite. :)
Puss!

Inga kommentarer: