söndag 24 augusti 2008

Vekling.

Jag är riktigt vek, känner jag. Jag har varit så SJUKT trött på viktväktarna ett bra tag nu, all denna tråkiga mat man måste äta... Visst, en hel del av det är ju gott, men så är det ju ganska strikt också... I alla fall det jag kör på.
Så idag när jag kom hem till mamma, åt vi sockerkaka med cocktailbär och grädde(!), och så käkade vi köttfärsfylld långfranska på det. Såå gott! Me like. :) Och detta helt utan dåligt samvete. ;P

Vi (jag, mamma och Therese) har bestämt oss för att köra på mån-tors med dieten, och sen unna oss lite gott i helgerna. Då kanske det känns bättre. Jag har i alla fall gått ner lite drygt 6 kilo. I snitt blir det ju då 1 kilo i veckan. Så det är inte dåligt. Men ändå... Jag är ju nere på ingångsvikten sen inskrivningen i alla fall, och då hade jag bara gått upp 1 kilo sen min vanliga vikt. :)

Beställde framkalling på en massa bilder idag med. 235 st för att vara exakt. *oops* Men det blev inte alls dyrt, 161 kronor inkl. frakt och exp.avg. Fick ju 100 bilder gratis vid första beställning så det var perfecto. :)
www.postfoto.se

Nu är OS över. Tack och lov för det! Höll på att bli galen på denna jävla sport hela dagarna. Nu återgår vi till barnkanalen igen då. ;)
Btw så berättade min kära bror att Kelly har fått en bolibompanamnsdag. Den 22/8 har Kelly namnsdag hädanefter. :P

Funderar på att börja scrappa också, så jag ska kika runt lite efter grejer. ;)
Puss hej!

Inga kommentarer: