måndag 1 september 2008

Duktiga jag!

Nu är byrån färdigmålad. Okej, det blev väl inte Room Service-perfekt, men ändå. Jag tyckte det blev riktigt bra. :)

Vi gick miste om en fin hörnsoffa nyss... Martin ringde när jag var ute och målade, jag ville gärna hinna klart innan Kelly vaknade så jag svarade inte just då... Och under den tiden från att han ringde, tills jag hade målat färdigt och ringde tillbaka (tog väl ca 10 minuter) så var den såld. :( Så typiskt! Där hade vi en chans att bli av med vår gräsligt fula soffa för gott, men så svarade jag inte i telefon! Jaja, det var väl inte meningen att vi skulle ha den då. Det kommer säkert fler chanser på en fin soffa för 400 spänn. ^^

Idag tänkte vi gå en promenad, jag måste köpa en mascara, och så funderar jag på att ge mig på en storstädning. Men vi får väl se hur det blir med den saken. Kelly råkar ju vara lite rädd för dammsugaren, så när Martin inte är hemma kan det vara lite svårt... :/

De var här och hämtade vår teve idag förresten, de från Thorn. Skönt att bli av med den nu... Och klumpteven funkar ganska bra också, bortsett från att den tjuter lite då och då. Får väl hoppas på att det inte blir värre i alla fall, för en ny teve har vi då rakt inte råd med detta året.

Nu ska jag byta blöja på min kära dotter, och börja laga potatis- & purjolökssoppa. Mums! :)
Ciao!

Inga kommentarer: