onsdag 24 september 2008

En helt vanlig onsdag.

Idag har vi varit en sväng i församlingshemmet. Det var textiltryck, så jag tänkte passa på att göra något fint till Kelly. Yeah, right... Som om hon hade lust att hålla på med det. Hon var en riktig skitunge nästan hela tiden, vansinnig och ledsen. Trött med andra ord... Så jag slängde ihop en ganska misslyckad tygpåse med Kellys namn och en massa rosa och gula prickar. Ganska ful faktiskt, och inte blev den finare av att jag glömde lägga plast mellan, färgen gick ju igenom till baksidan av påsen... Jag vill ju att det ska bli perfekt om jag gör något sånt, men då ska man ju ha tid att kunna sitta och knåpa. Hehe...

Mamma och Belinda kommer hit på fika sen. Jättelänge sen jag träffade Belinda och Wilma nu. Jag riktigt saknar dom känner jag. Så vi ska käka bullar och prata lite skit. Alltid trevligt. :)

Vi har lämnat in vår lilla Simba för kastrering idag också, så det blir att åka och hämta honom hos veterinären om några timmar. Hoppas han luktar lite mindre hankatt-deodorant då... Det sätter sig ju i hela lägenheten, så jag har inte ens sett någon mening med att städa. Men nu blir det storstädning och sanering av hela lägenheten! Jag riktigt HATAR när det luktar kattpiss i badrummet. Min stora fobi... Uscha!

Och till dig Jennie; Tack för ditt fina mejl, vi måste ta tag i det här nu, och ses lite oftare. Jag saknar ju min andra hälft! :)

Nu ska jag försöka hinna spela lite sims innan Kellystumpan vaknar. :)
Ciao!

1 kommentar:

lina sa...

nu har jag också skaffat blogg =)