söndag 28 september 2008

En solig söndagförmiddag.

Sitter här ensam. Kelly, Martin och Simba ligger och sover för fullt inne i sängarna. Sötnosar! <3
Den här natten var lite bättre än gårdagnatten, Kellan vaknade bara en gång och skrek för full hals... I en halvtimme stod jag ut, innan jag sprang upp och gjorde välling... Det är konstigt att hon inte ska kunna sluta med det där nu... Börja sova hela natten som ett normalt barn... Eller... Åtminstone nöja sig med att jag stoppar i nappen. :/

Det känns bättre i huvudet idag, och jag hoppas verkligen att jag blir bättre under dagen! Mycket på schemat idag känner jag...
  • Storstäda hela lägenheten.
  • Promenera bort till minuten för att plocka ut pengar, och sedan traska hem till mormor och betala tillbaka det vi fick låna till kastreringen.
  • Handla mat.
  • Göra upp en matlista för nästa vecka.
  • Förhoppningsvis köra BodyPump vid 5.
  • Laga mat.
  • Orka med min kära dotter och bakfulla sambo.
  • Plugga matte (om nu Dennis har läst mitt mejl om att jag vill ha prov i morgon...)
Ja, det ska väl gå bra. Bara jag inte blir sämre som sagt. :)

Nu ska jag passa på att njuta av lugnet innan mina älsklingar vaknar. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: