torsdag 11 september 2008

Festbutiken

Igår var jag inne och handlade lite på Konsum. Då kom chefen fram till mig och gav mig en lapp. Och inte vilken lapp som helst. Det var en rabattkupong som alla vi anställda fick, till ett värde av 100 kronor att handla på deras nya nätservice, www.festbutiken.nu

Kollade in sidan nu, och den var ju skitbra, om man nu inte har tid eller lust att gå in i affären för att beställa smörgåstårtor, tårtor eller vad man nu vill beställa... Tänkte faktiskt utnyttja min 100-kronorsrabatt till en fin tårta när jag fyller år. :) Perfekt, då blir det ju inte så mycket man behöver lägga till.

Nej, nu ska vi göra något av våra liv. Kanske byta en blöja? Mamma kommer ju inte hem förrän halv två nånting, så innan dess kanske det är lite tråkigt att gå dit. Eller... Pappa är ju faktiskt hemma. Vi kan gå hem och hålla honom sällskap. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: